«Powrót

Remont pomieszczeń i wymiana części okien w Urzędzie Skarbowym w Rybniku, ZKP-8_2022

Remont pomieszczeń i wymiana części okien w Urzędzie Skarbowym w Rybniku, ZKP-8_2022

Remont pomieszczeń i wymiana części okien w Urzędzie Skarbowym w Rybniku, ZKP-8_2022

Postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) o wartości zamówienia poniżej progów unijnych tj. 5 382 000 euro

Przedmiotem zamówienia jest remont posadzek ze wzmocnieniem podbudowy i niezbędnymi robotami naprawczymi w wybranych pomieszczeniach biurowych, malowanie wszystkich pomieszczeń oraz wymiana części stolarki okiennej w budynku Urzędu Skarbowego w Rybniku.

Termin wykonania zamówienia:

21 tygodni od dnia obowiązywania Umowy

Komunikacja w niniejszym postępowaniu:

Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem:

1. miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl;

2. ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal; adres skrzynki ePUAP Zamawiającego: ky4c7id171,

3. poczty elektronicznej: a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl

Sposób składania poszczególnych dokumentów określają zapisy SWZ.

Wszelkie dokumenty w niniejszym postępowaniu składane są w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego naePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portali na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl.

Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania oraz miniPortalu, informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia.

Termin składania ofert upływa dnia 4 maja 2022 r. o godz. 12:00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu następnym tj. w dniu 5 maja 2022 r. o godz. 09:00.

Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu w zakładce „Deszyfrowanie" na miniPortalu.

Dnia 22 kwietnia 2022 r. opublikowana zmianę do SWZ wraz z zmienionym załącznikiem nr 7 do SWZ.

Dnia 4 maja 2022 r. opublikowano informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.

Dnia 5 maja 2022 r. opublikowano informację o złożonych ofertach.

Dnia 23 maja 2022 r. opublikowano informacę o wyborze najkorzysniejszje oferty.

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 14.04.2022 Data publikacji: 14.04.2022 11:53 Data ostatniej modyfikacji: 23.05.2022 14:28
Autor: Elżbieta Stanisz Osoba publikująca: Elżbieta Stanisz Osoba modyfikująca: Elżbieta Stanisz
Rejestr zmian