«Powrót

Dostawa zestawów Systemu Odczytu Optycznego, sprawa ZKP-36/2020

Dostawa zestawów Systemu Odczytu Optycznego, sprawa ZKP-36/2020

Dostawa zestawów Systemu Odczytu Optycznego, sprawa ZKP-36/2020

Ponowna zmiana terminu składania ofert na 17 grudnia 2020 r., godz. 08:00 oraz terminu otwarcia ofert na 17 grudnia 2020 r., godz. 10:00

Zmiana terminu składania ofert na 04 grudnia 2020 r., godz. 09:00 oraz terminu otwarcia ofert na 04 grudnia 2020 r., godz. 12:00.

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia powyżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie 90 zestawów Sprzętu Odczytu Optycznego służącego do odczytu tablic rejestracyjnych pojazdów (ANPR; przód i tył pojazdu lub zespołu pojazdów wyposażonych w przyczepę/naczepę) poruszających się Drogami Krajowymi stanowiącymi własność Skarbu Państwa.

W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Prowadzącym Postępowanie a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:

- miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl,

- ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal - adres skrzynki ePUAP Prowadzącego Postępowanie: ky4c7id171,

- poczty elektronicznej: a-zp2.ias.katowice@mf.gov.pl.

Sposób składania poszczególnych dokumentów określają zapisy niniejszej SIWZ.

Termin wykonania zamówienia: Wykonawca musi zaoferować zakończenie całości dostaw w terminie nie dłuższym niż 60 dni od podpisania umowy. Zakres prac związany z uruchomieniem dostarczanych zestawów będzie wykonywany przez 12 miesięcy od podpisania umowy.

Termin składania ofert upływa dnia 30 listopada 2020 r. o godz. 09:00.

Otwarcie ofert odbędzie się dnia 30 listopada 2020 r. o godzinie 12:00 w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Katowicach, ul. Damrota 25, pokój 14.

Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.

Ze względu na stan zagrożenia epidemicznego COVID-19 zaleca się ograniczenie udziału Wykonawców w otwarciu ofert.

Dnia 24 listopada 2020 r. opublikowano odpowiedź na pytanie potencjalnego Wykonawcy.

Dnia 27 listopada 2020 r. opublikowano ogłoszenie o zmianie ogłoszenia dot. zmiany termu składania ofert oraz odpowiedź na pytania potencjalnego Wykonawcy, zmianę SIWZ oraz zmodyfikowany Formularz oferty, Opis przedmiotu zamówienia i Istotne warunki zamówienia wraz załącznikami.

Dnia 01 grudnia 2020 r. opublikowano informacje dot. zmiany w Załączniku nr 4 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy.

Dnia 02 grudnia 2020 r. opublikowano ogłoszenie o zmianie ogłoszenia dot. zmiany terminu składania ofert, odpowiedź na pytania Wykoawcy oraz zmianę SIWZ.

Dnia 04 grudnia 2020 r. opublikowano odpowiedź na pytanie potencjalnego Wykonawcy.

Dnia 09 grudnia 2020 r. opublikowano odpowiedź na pytanie potencjalnego Wykonawcy.

Dnia 17 grudnia 2020 r. opublikowano informację z otwarcia ofert.

Dnia 07 stycznia 2021 r. opublikowano informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 18.11.2020 Data publikacji: 18.11.2020 14:53 Data ostatniej modyfikacji: 07.01.2021 14:01
Autor: Elżbieta Stanisz Osoba publikująca: Elżbieta Stanisz Osoba modyfikująca: Elżbieta Stanisz
Rejestr zmian