Sukcesywne dostawy pieczątek i datowników na potrzeby pracowników Izby Administracji Skarbowej w Katowicach oraz zakup materiałów eksploatacyjnych do pieczątek na lata 2025/2026, 2401-ILZ.261.32.2025

Sukcesywne dostawy pieczątek i datowników na potrzeby pracowników Izby Administracji Skarbowej w Katowicach oraz zakup materiałów eksploatacyjnych do pieczątek na lata 2025/2026, 2401-ILZ.261.32.2025

Sukcesywne dostawy pieczątek i datowników na potrzeby pracowników Izby Administracji Skarbowej w Katowicach oraz zakup materiałów eksploatacyjnych do pieczątek na lata 2025/2026, 2401-ILZ.261.32.2025

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach prowadzi rozpoznanie rynku w celu realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest Sukcesywne dostawy pieczątek i datowników na potrzeby pracowników Izby Administracji Skarbowej w Katowicach oraz zakup materiałów eksploatacyjnych do pieczątek na lata 2025/2026"

Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – art. 2 ust. 1 (t.j. Dz. U. z 2024 roku, poz. 1320 ze zm.).

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy pieczątek automatycznych samotuszujących, w tym na datownikach szkieletowych oraz płytek z tekstem i części zamiennych do pieczątek różnego typu.

 

1. Pieczątki będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo skieruje do Wykonawcy zamówienie. W zleceniu zostanie określona treść oraz układ graficzny pieczątek, jak również sam asortyment (pieczątka, płytka tekstowa - guma do pieczątki, wkład tuszujący itd.) oraz ilość asortymentu i poszczególne jednostki Zamawiającego, dla potrzeb których składane jest zamówienie.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania zlecenia wykonania nawet tylko 1 sztuki pieczątki lub gumki.

 

2. Zamawiający ma możliwość zakupu innych typów pieczątek czy też materiałów eksploatacyjnych nie wymienionych w załączniku nr 1 do Zaproszenia – Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 3 do Zaproszenia – Formularz cenowy, przy czym przed każdym zamówieniem będzie ustalana cena takiego asortymentu poprzez wysłanie zapytania drogą elektroniczną (e-mail zostanie wskazany w treści umowy).

 

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin świadczenia usługi: od 01 grudnia 2025 r. do 30 listopada 2026 r.

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT: do dnia 27 października 2025 r.

 

OSOBY DO KONTAKTU

1. w sprawach przedmiotu zamówienia:

Anita Sobolewska, nr tel.: 32 207 65 21, e-mail: anita.sobolewska@mf.gov.pl

Idalia Reczko, nr tel.: 32 207 64 69, e-mail: idalia.reczko@mf.gov.pl

2. w sprawach formalnoprawnych dotyczących prowadzonego rozpoznania:

   Daria Jankowska, e-mail: a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl, tel. 32 207 60 19.

 

W dniu 29 października 2025r. - Opublikowano informację o złożonych ofertach 

W dniu 30 października 2025 r. opublikowano Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. 

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 20.10.2025 Data publikacji: 20.10.2025 13:36 Data ostatniej modyfikacji: 30.10.2025 10:56
Autor: Daria Jankowska Osoba publikująca: Patrycja Sadowska Osoba modyfikująca: Patrycja Sadowska
Rejestr zmian