Postępowanie klasyczne o wartości mniejszej niż progi unijne prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W niniejszym postępowaniu Wykonawca składa dokumenty, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Forma elektroniczna oznacza dokument złożony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Oznaczenie postępowania:
Postępowanie oznaczone jest znakiem: ZKP-6/2021 – „Dostawa i montaż dźwigu osobowego wraz z naprawą szybu dźwigowego w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Gliwicach oraz w budynku Urzędu Skarbowego w Tarnowskich Górach".
Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
- miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl,
- ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal - adres skrzynki ePUAP Zamawiającego: ky4c7id171,
- poczty elektronicznej: a-zp2.ias.katowice@mf.gov.pl.
Sposób składania poszczególnych dokumentów określają zapisy SWZ.
Miejsce wykonania zamówienia:
Część 1 – Drugi Urząd Skarbowy w Katowicach, ul. Młodego Hutnika 2, 44-100 Gliwice
Część 2 – Urząd Skarbowy w Tarnowskich Górach, ul. Opolska 23, 42-600 Tarnowskie Góry
Termin wykonania zamówienia:
Od daty rozpoczęcia obowiązywania umowy do dnia 15 grudnia 2021r.
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl.
Termin składania ofert upływa dnia 30 czerwca 2021 r. o godz. 11:00.
Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania, informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu następnym tj. w dniu 1 lipca 2021 r. o godz. 09:00.
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu w zakładce „Deszyfrowanie" na miniPortalu i następuje poprzez wskazanie pliku do odszyfrowania.
W dniu 25 czerwca 2021 r. opublikowano wyjaśnienia do SWZ, zmianę SWZ i zmianę ogłoszenia o zamówieniu.
Dnia 30 czerwca 2021 r. opublikowano informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.
W dniu 2 lipca 2021 r. opublikowano informację o złożonych ofertach.
Dnia 29 lipca 2021 r. opublikowano informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty dla części 1.
Dnia 25 sierpnia 2021 r. opublikowano inforację o wyborze najkorzystniejszje oferty w części 2.