Izba Administracji Skarbowej w Katowicach prowadzi rozpoznanie rynku w celu realizacji zamówienia pn. "Przeglądy i usuwanie awarii SUGG, SWDD i DFT".
Do niniejszego postępowania na podstawie art. 2 ust. 1 nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021, poz. 1129 ze zm.).
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia są przeglądy i usuwanie awarii trzech stałych urządzeń gaśniczych gazowych oraz test szczelności pomieszczeń, w których zainstalowane są stałe urządzenia gaśnicze gazowe w:
• Pierwszy Urząd Skarbowy w Częstochowie, ul. Filomatów 18/20 (jedno urządzenie),
• Śląski Urząd Celno - Skarbowy w Katowicach, ul. Słoneczna 34 (dwa urządzenia); oraz przeglądy i usuwanie awarii systemu wczesnej detekcji dymu zainstalowanego w:
• Śląskim Urzędzie Celno - Skarbowym w Katowicach przy ul. Słonecznej 34,
zgodnie z zapisami Formularza oferty, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zaproszenia, Formularza cenowego stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia, Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 3 do Zaproszenia, oraz projektem Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do Zaproszenia.
MIEJSCE REALIZACJI
1. Pierwszy Urząd Skarbowy w Częstochowie, ul. Filomatów 18/20, 42-217 Częstochowa,
2. Śląski Urząd Celno - Skarbowy w Katowicach, ul. Słoneczna 34, 40-136 Katowice.
TERMIN REALIZACJI
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 10 grudnia 2022 r. do 8 grudnia 2023 r.
Termin składania ofert: do dnia 25 sierpnia 2022 r.
Dnia 26 sierpnia 2022 r. opublikowano informację o złożonych ofertach.
W dniu 01 września 2022 r. opublikowano informację o wyborze najkorzystniejszej oferty. Postępowanie zakończone.