«Powrót

Przegląd i usuwanie awarii SUGG, SWDD i DFT w jednostkach IAS 2021-2022, sprawa 2401-ILZ_261_134_2021

Przegląd i usuwanie awarii SUGG, SWDD i DFT w jednostkach IAS 2021-2022, sprawa 2401-ILZ_261_134_2021

Przegląd i usuwanie awarii SUGG, SWDD i DFT w jednostkach IAS 2021-2022, sprawa 2401-ILZ_261_134_2021

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach prowadzi rozpoznanie rynku w celu realizacji zamówienia pn. " Przeglądy i usuwanie awarii SUGG, SWDD i DFT w jednostkach IAS 2021-2022".

Do niniejszego postępowania na podstawie art. 2 ust. 1 nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (TJ. Dz.U. z 2021, poz. 21129 ze zm.)

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są przeglądy i usuwanie awarii trzech stałych urządzeń gaśniczych gazowych oraz test szczelności pomieszczeń, w których zainstalowane są stałe urządzenia gaśnicze gazowe w:

• Pierwszy Urząd Skarbowy w Częstochowie, ul. Filomatów 18/20 (jedno urządzenie),

• Śląski Urząd Celno - Skarbowy w Katowicach, ul. Słoneczna 34 (dwa urządzenia);

oraz przeglądy i usuwanie awarii systemu wczesnej detekcji dymu zainstalowanego w:

• Śląskim Urzędzie Celno - Skarbowym w Katowicach przy ul. Słonecznej 34, zgodnie z zapisami Formularza oferty, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zaproszenia, Formularza cenowego stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia, Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 3 do Zaproszenia, oraz projektem Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do Zaproszenia.

Szczegółowy zakres zamówienia, w tym koniecznych do wykonania prac zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 3 do Zaproszenia.

Miejsce realizacji zamówienia:

• Pierwszy Urząd Skarbowy w Częstochowie, ul. Filomatów 18/20, 42-217 Częstochowa,

• Śląski Urząd Celno - Skarbowy w Katowicach, ul. Słoneczna 34, 40-136 Katowice.

Termin realizacji zamówienia:

Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 10 grudnia 2021 r. do 9 grudnia 2022 r.

Termin składania ofert: do dnia 2 grudnia 2021 r.

Osoby do kontaktu:

1. w sprawach przedmiotu zamówienia:

• w sprawach dotyczących Pierwszego Urzędu Skarbowego w Częstochowie:

Pani Izabela Felska, tel. (34) 369 77 05, kom. 784 991 201, e-mail: izabela.felska@mf.gov.pl

• w sprawach dotyczących Śląskiego Urzędu Celno - Skarbowego w Katowicach:

Pan Wojciech Wrona, tel.: (32) 207-64-81, e-mail: wojciech.wrona@mf.gov.pl,

2. w sprawach formalnoprawnych dotyczących prowadzonego rozpoznania:

Pan Piotr M. Kindler, nr tel.: (32) 207 60 44, e-mail: a-zp2.ias.katowice@mf.gov.pl Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, ul. Damrota 25, 40-022 Katowice

Dnia 2 grudnia 2021 r. opublikowano infromację o złożonych ofertach.

Dnia 8 grudnia 2021 r. opublikowano zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 26.11.2021 Data publikacji: 26.11.2021 06:34 Data ostatniej modyfikacji: 08.12.2021 07:36
Autor: Piotr Kindler Osoba publikująca: Elżbieta Stanisz Osoba modyfikująca: Elżbieta Stanisz
Rejestr zmian