Izba Administracji Skarbowej w Katowicach prowadzi rozpoznanie rynku w celu wyłonienia Wykonawcy zamówienia na sukcesywną dostawę pieczątek oraz materiałów eksploatacyjnych do pieczątek.
Do niniejszego postępowania na podstawie art. 2 ust. 1 nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019, poz. 2019 ze zm.)
Przedmiot zamówienia i miejsce realizacji zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy pieczątek automatycznych samotuszujących, w tym na datownikach szkieletowych oraz gumek z tekstem i części zamiennych do pieczątek różnego typu.
Pieczątki będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo skieruje do Wykonawcy zamówienie, w którym sprecyzuje rodzaj i ilość asortymentu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania zlecenia wykonania nawet tylko 1 sztuki pieczątki lub gumki.
Pieczątki i materiały eksploatacyjne do pieczątek będą dostarczane do Izby Administracji Skarbowej w Katowicach, ul. Damrota 25.
Termin realizacji zamówienia:
Usługa świadczona będzie w okresie od 01 grudnia 2021 r. do dnia 30 listopada 2022 r.
Osoby do kontaktu:
w sprawach przedmiotu zamówienia:
- Anita Sobolewska 32 207 6521 anita.sobolewska@mf.gov.pl
- Jarosław Stefanek 32 207 6059 jaroslaw.stefanek@mf.gov.pl
- Joanna Gniezińska 32 207 6078 joanna.gniezinska@mf.gov.pl
- Mariusz Stefaniak 32 207 6112 mariusz.stefaniak@mf.gov.pl
- Justyna Misterska 32 207 6058 justyna.misterska@mf.gov.pl
w sprawach formalnoprawnych dotyczących prowadzonego rozpoznania:
Kornelia Jaworska-Mech, nr tel.: 32 207 61 13 – Izba Administracji Skarbowej w Katowicach.
Termin składania ofert do dnia 28 października 2021 r.
W dniu 29 października 2021 r. opublikowano informację o złożonych ofertach.
W dniu 10 listopada 2021 r. opublikowano zawiadomienie o wyborze oferty.