Izba Administracji Skarbowej w Katowicach prowadzi rozpoznanie rynku w celu realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest „naprawa niesprawnych lamp oświetlenia ewakuacyjnego w jednostkach podległych Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach".
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – art. 2 ust. 1 (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.).
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest naprawa niesprawnych lamp oświetlenia ewakuacyjnego w jednostkach podległych Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach, zgodnie z zapisami Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do Zaproszenia, Formularza cenowego stanowiącego Załącznik nr 2 do Zaproszenia oraz Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do Zaproszenia.
Postępowanie podzielone jest na trzy części. Szczegółowy zakres czynności, jakie należy wykonać w ramach każdej z części, znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
- Część I:
- Pierwszy Urząd Skarbowy w Gliwicach, ul. Góry Chełmskiej 15, 44-100 Gliwice,
- Drugi Urząd Skarbowy w Gliwicach, ul. Młodego Hutnika 2, 44-100 Gliwice,
- Urząd Skarbowy w Zabrzu, ul. Bytomska 2, 41-800 Zabrze,
- Urząd Skarbowy w Żorach, ul. Wodzisławska 1, 44-240 Żory.
- Część II:
- Pierwszy Urząd Skarbowy w Katowicach, ul. Żwirki i Wigury 17, 40-063 Katowice,
- Drugi Urząd Skarbowy w Katowicach, ul. Paderewskiego 32B, 40-282 Katowice,
- Urząd Skarbowy w Mikołowie, ul. Prof. Hubera 4, 43-190 Mikołów,
- Urząd Skarbowy w Rudzie Śląskiej, ul. Kokotek 6, 41-700 Ruda Śląska,
- Urząd Skarbowy w Siemianowicach Śląskich, ul. Świerczewskiego 84, 41-100 Siemianowice Śląskie.
- Część III:
- Urząd Skarbowy w Cieszynie, ul. Kraszewskiego 4, 43-400 Cieszyn,
- Urząd Skarbowy w Żywcu, ul. Krasińskiego 11, 34-300 Żywiec,
- Drugi Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej, ul. Gen. Stanisława Maczka 73, 43-300 Bielsko-Biała,
- Delegatura Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Bielsku-Białej, ul. Regera 32, 43-300 Bielsko-Biała.
Termin realizacji zamówienia:
7 tygodni od dnia rozpoczęcia obowiązywania umowy
Termin składania ofert do dnia 19 sierpnia 2021 r.
W dniu 17 sierpnia 2021 r. opublikowano informację o zmianie terminu składania ofert w związku z awarią skrzynki odbiorczej (e-mail).
W dniu 23 sierpnia 2021 r. zamieszczono informację o złożonych ofertach.
W dniu 31 sierpnia 2021 r. opublikowano Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Postępowanie zakończone. Wybór oferty - dla części I-III - złożonej przez firmę ITD24Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach przy ul. Chorzowskiej 44c.