Izba Administracji Skarbowej w Katowicach prowadzi w trybie rozpoznanie rynku postępowanie w celu wyłonienia Wykonawcy zamówienia pn. "Dostawa 18 tys. kartonów archiwizacyjnych (powtórnie)".
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – art. 2 ust. 1 pkt. 1 (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia dostawa kartonów archiwizacyjnych z tektury falistej o następujących parametrach:
- liczba: 18 000 sztuk
- wymiary zewnętrzne 350x250x100 mm,
- gramatura 450g/m2
Miejsce realizacji zamówienia:
Archiwum zakładowe w Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach przy ul. Damrota 25
Uwaga:
- Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych.
- Dostawa nastąpi w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach w godz. 7:00 – 15:00, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.
Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie należy zrealizować w terminie 30 dni od dnia rozpoczęcia obowiązywania podpisanej Umowy, jednak nie później niż do 15 grudnia 2025 r.
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji dostawy w 2 turach, z uwzględnieniem tego, że termin realizacji oznacza czas od dnia rozpoczęcia obowiązywania podpisanej Umowy do dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru całości przedmiotu zamówienia.
Termin składania ofert: do 31 października 2025 r.
Osoby do kontaktu:
W sprawach przedmiotu zamówienia:
- Halina Wrona - Biśta, tel. (32) 207 64 55, e-mail: halina.wrona-bista@mf.gov.pl
W sprawach formalnoprawnych:
- Pan Piotr Kindler, tel. (32) 207 60 44, e-mail: a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl
Ewentualne zapytania należy kierować na adres e-mail: a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl

