Izba Administracji Skarbowej w Katowicach prowadzi rozpoznanie w celu realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest „dostawa 176 sztuk akumulatorów żelowych dla Izby Administracji Skarbowej w Katowicach oraz odbiór i utylizacja zużytych akumulatorów".
Do niniejszego postępowania na podstawie art. 2 ust. 1 nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019, poz. 2019 ze zm.).
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 176 sztuk akumulatorów żelowych 12V o różnej pojemności w technologii AGM do zasilaczy UPS oraz odbiór i utylizacja zużytych akumulatorów.
Wymagany asortyment, liczbę oraz szczegółowy opis akumulatorów przedstawia tabela zamieszczona w pkt. I Zapytania ofertowego.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, ul. Damrota 25, 40-022 Katowice.
Termin realizacji dostawy:
Dostawa całości towaru nastąpi w terminie 14 dni od dnia obowiązywania umowy.
Gwarancja i rękojmia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu na przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi na okres co najmniej 24 miesięcy, liczonych od dnia dostawy.
Dnia 3 sierpnia 2021 r. opublikowano Informację o złożonych ofertach.
Dnia 6 sierpnia 2021 r. opublikowano Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Postępowanie zakończone. Wybór oferty złożonej przez firmę P.W. "BATER-AKUMULATORY" z siedzibą w Katowicach przy ul. Dębowej 16a.