Postępowanie klasyczne o wartości mniejszej niż progi unijne prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W niniejszym postępowaniu Wykonawca składa dokumenty, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Forma elektroniczna oznacza dokument złożony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Oznaczenie postępowania: Postępowanie oznaczone jest znakiem: ZKP-4/2021 – „Remont dachów w 3 jednostkach IAS Katowice".
Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
- miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl,
- ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal- adres skrzynki ePUAP Zamawiającego: ky4c7id171,
- poczty elektronicznej: a-zp2.ias.katowice@mf.gov.pl.
Sposób składania poszczególnych dokumentów określają zapisy SWZ.
Miejsce wykonania zamówienia:
Część 1 – Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, ul. Damrota 25, 40-022 Katowice
Część 2 – Urząd skarbowy w Bytomiu, ul. Wrocławska 92, 41-902 Bytom
Część 3 – Urząd skarbowy w Tarnowskich Górach, ul. Opolska 23, 42-600 Tarnowskie Góry
Termin wykonania zamówienia:
16 tygodni od daty zawarcia umowy.
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portali na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl.
Termin składania ofert upływa dnia 30 czerwca 2021 r. o godz. 12:00.
Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania, informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu następnym tj.w dniu 01 lipca 2021 r. o godz. 12:00.
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu w zakładce „Deszyfrowanie" na miniPortalu i następuje poprzez wskazanie pliku do odszyfrowania.
Dnia 30 czerwca 2021 r. opublikowano informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.
Dnia 2 lipca 2021 r. opublikowano informację o złożonych ofertach.
Dnia 20 lipca 2021 r. opublikowano zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w części 2 i 3.
Dnia 22 lipca 2021 r. opublikowano zawiadominie o wyborze najkorzystniejszej oferty w części 1.