Postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
W niniejszym postępowaniu Wykonawca składa dokumenty, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Forma elektroniczna oznacza dokument złożony w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Oznaczenie postępowania:
Postępowanie oznaczone jest znakiem: ZKP-15/2021 – Dostawa z montażem kotłów gazowych CO dla jednostek Izby Administracji Skarbowej w Katowicach.
Przedmiot zamówienia został podzielny na 2 części:
część 1 - Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, lokalizacja w Cieszynie,
część 2 - Urząd Skarbowy w Mikołowie.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie wskazane poniżej części.
Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
- miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl,
- ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal- adres skrzynki ePUAP Zamawiającego: ky4c7id171,
- poczty elektronicznej: a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl.
Sposób składania poszczególnych dokumentów określają zapisy SWZ.
Miejsce realizacji dostawy i montażu kotłów gazowych CO:
część 1 - Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, lokalizacja w Cieszynie
ul. Rady Narodowej Księstwa Cieszyńskiego 11, 43-400 Cieszyn;
część 2 - Urząd Skarbowy w Mikołowie, ul. Hubera 4, 43-190 Mikołów.
Termin wykonania zamówienia:
dla części 1 i część 2 – 5 tygodni od daty rozpoczęcia obowiązywania Umowy.
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 6 sierpnia br. o godzi. 11:00.
Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania, informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego po zalogowaniu w zakładce „Deszyfrowanie" na miniPortalu i następuje poprzez wskazanie pliku do odszyfrowania.
Termin składania ofert upływa dnia 6 sierpnia 2021 r. o godz. 09:00.
Dnia 2 sierpnia 2021 r. opublikowano Zmianę SWZ.
Dnia 6 sierpnia 2021 r. opublikowano Informację o kwotach przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia.
Dnia 9 sierpnia 2021 r. opublikowano Informację o złożonych ofertach.
Dnia 30 sierpnia 2021 r. opublikowano Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Wybór oferty - dla części 1 i 2 - złożonej przez firmę General Property Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Klimczaka 1.