«Powrót

Dostawa drukarek sieciowych, drukarek mobilnych i urządzeń wielofunkcyjnych na rzecz 7 izb administracji skarbowej, znak sprawy 2401-ILZ[1].260.125.2023

Dostawa drukarek sieciowych, drukarek mobilnych i urządzeń wielofunkcyjnych na rzecz 7 izb administracji skarbowej, znak sprawy 2401-ILZ[1].260.125.2023

Dostawa drukarek sieciowych, drukarek mobilnych i urządzeń wielofunkcyjnych na rzecz 7 izb administracji skarbowej, znak sprawy 2401-ILZ[1].260.125.2023

Dostawa drukarek sieciowych, drukarek mobilnych i urządzeń wielofunkcyjnych na 7 rzecz izb administracji skarbowej.

Zamówienie jest dofinansowane przez Unię Europejską ze środków Pobrexitowej Rezerwy Dostosowawczej BAR w ramach projektu pn. „Wzmocnienie potencjału jednostek Krajowej Administracji Skarbowej i Ministerstwa Finansów mające na celu zapewnienie prawidłowej obsługi obrotu towarowego z Wielką Brytanią w związku z brexitem".

Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji o wartości zamówienia poniżej progów unijnych na podstawie art. 275 ust. 1 ustawy Pzp.

Postępowanie oznaczone jest znakiem:

2401-ILZ[1].260.125.2023 – Dostawa drukarek sieciowych, drukarek mobilnych i urządzeń wielofunkcyjnych na rzecz 7 izb administracji skarbowej

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.

Termin wykonania zamówienia:

Termin wykonania zamówienia: 20 dni kalendarzowych, licząc od daty rozpoczęcia obowiązywania umowy.

Zmiana terminu składania ofert na dzień 4 września 2023 r. o godz. 09:00.

Zmiana terminu otwarcia ofert na dzień 4 września 2023 r. o godz. 09:30.

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio) na Platformie e-zamówienia:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-14a1072f-3751-11ee-a60c-9ec5599dddc1

Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:

ocds-148610-14a1072f-3751-11ee-a60c-9ec5599dddc1

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 17.08.2023 Data publikacji: 17.08.2023 13:16 Data ostatniej modyfikacji: 29.08.2023 11:46
Autor: Beata Jedlińska Osoba publikująca: Beata Jedlińska Osoba modyfikująca: Irena Grummich
Rejestr zmian