Izba Administracji Skarbowej w Katowicach prowadzi rozpoznanie na zakup wraz z wymianą opon zimowych do samochodów służbowych pozostających w dyspozycji Izby Administracji Skarbowej w Katowicach oraz w podległych jednostkach organizacyjnych.
Do niniejszego postępowania nie maja zastosowanie przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – art. 2 ust. 1 (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).
PRZEDMIOT I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z wymianą fabrycznie nowych opon zimowych: wraz z ich montażem oraz wyważeniem kół:
- opony muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane w latach: 2020 - 2021 i posiadać co najmniej 36-miesięczną gwarancję producenta oraz spełniać normy unijne dotyczące opon, obowiązujące od 1 maja 2021 r.,
- opony muszą spełniać wymogi dotyczące oporów toczenia, mających bezpośredni wpływ na zużycie paliwa, hamowania na mokrej nawierzchni oraz hałasu, określone w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do zaproszenia,
- w ramach wymiany należy zdemontować dotychczasowe opony kół i dokonać montażu nowych opon,
- przy montażu opon należy dokonać wyważenia kół i wymienić wentyle na nowe,
- Wykonawca przyjmie nieodpłatnie zużyte opony (w liczbie nie większej niż liczba nowych opon zakupionych w ramach umowy),
- montaż opon będzie realizowany po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu (data i godzina), jednak wyznaczony termin nie może być dłuższy niż 3 dni robocze od zgłoszenia potrzeby wymiany,
- lokalizacja zakładu wymiany opon: Katowice lub okolice Katowic w promieniu do 30 km.
Szczegółowy wykaz liczby oraz wymiarów opon zawiera Załącznik nr 1 – Formularz cenowy.
Zamawiający nie jest zobowiązany do zakupienia wskazanej w Formularzu cenowym liczby opon, równocześnie zastrzega sobie możliwość zakupu większej liczby opon, niż wskazano w Formularzu cenowym, w cenach zaoferowanych przez wykonawcę.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Od dnia rozpoczęcia obowiązywania umowy do 20 grudnia 2021 r.
Termin składania ofert: do dnia 18 października 2021 r.
Osoby do kontaktu:
w sprawach przedmiotu zamówienia:
- Leszek Pytlarz tel.: 33 857 63 43 e-mail: leszek.pytlarz@mf.gov.pl,
- Monika Bogusz tel.: 32 207 63 20 e-mail: monika.bogusz@mf.gov.pl,
- Mariusz Stefaniak e-mail: mariusz.stefaniak@mf.gov.pl
w sprawach formalnoprawnych dotyczących prowadzonego rozpoznania:
- Kornelia Jaworska-Mech, nr tel.: 32 207 61 13 – Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
W dniu 13.10.2021 r. opublikowano odpowiedzi na pytania.
W dniu 19.10.2021 r. opublikowano informację o złożonch ofertach.