Izba Administracji Skarbowej w Katowicach prowadzi rozpoznanie rynku w celu dokonania zamówienia na „Wymianę uszkodzonej płyty głównej sterownika dźwigu osobowego w US Dąbrowa Górnicza".
Do niniejszego postępowania na podstawie art. 2 ust. 1 nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021, poz. 1129 ze zm.).
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana uszkodzonej płyty głównej sterownika dźwigu osobowego w US Dąbrowa Górnicza" zgodnie z zapisami Formularza ofertowego - Załącznik nr 1 do Zaproszenia, Opisem przedmiotu zamówienia- Załącznik nr 2 do Zaproszenia.
Miejsce realizacji zamówienia:
US Dąbrowa Górnicza, ul. Krasińskiego 33a, 41-300 Dąbrowa Górnicza.
Termin realizacji:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 28 grudnia 2021 r.
Termin składania ofert: do dnia 09 grudnia 2021 r.
Dnia 13 grudnia 2021 r. opublikowano informację o złożonych ofertach.
Dnia 14 grudnia 2021 r. opublikowano zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.