«Powrót

Remont systemu sygnalizacji pożaru w Urzędzie Skarbowym w Myszkowie, 2401-ILZ[1].261.32.2024

Remont systemu sygnalizacji pożaru w Urzędzie Skarbowym w Myszkowie, 2401-ILZ[1].261.32.2024

Remont systemu sygnalizacji pożaru w Urzędzie Skarbowym w Myszkowie, 2401-ILZ[1].261.32.2024

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach prowadzi rozpoznanie rynku w celu realizacji zamówienia pn. „Remont systemu sygnalizacji pożaru w Urzędzie Skarbowym w Myszkowie".

Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – art. 2 ust. 1 (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.)

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu systemu sygnalizacji pożaru (dostawa i montaż) w budynku Urzędu Skarbowego w Myszkowie przy ul. Pułaskiego 68, zgodnie z niżej wymienionymi załącznikami do Zaproszenia tj.:

  • Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
  • Załącznik nr 2 – Formularz oferty
  • Załącznik nr 3 – Projekt umowy

TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 90 dni od daty podpisania umowy

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT: do dnia 25 kwietnia 2024 r.

 

OSOBY DO KONTAKTU:

1. W sprawach procedury postępowania: Ewelina Latko, nr tel.: 32 207 61 01

2. Zapytania należy kierować na adres e-mail: a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl

 

 

 

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 16.04.2024 Data publikacji: 16.04.2024 15:59 Data ostatniej modyfikacji: 29.04.2024 14:12
Autor: Ewelina Latko Osoba publikująca: Ewelina Latko Osoba modyfikująca: Ewelina Latko
Rejestr zmian