Izba Administracji Skarbowej w Katowicach prowadzi rozpoznanie rynku w celu realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest „Remont systemu alarmowego w ŚUCS w Katowicach".
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – art. 2 ust. 1 (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest naprawa systemu alarmowego ,,Galaxy Honeywell" w budynku Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego zlokalizowanego przy ul. Słonecznej 34 w Katowicach.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 30 kwietnia 2024 r.
TERMIN SKŁADANIA OFERT: do dnia 05 kwietnia 2024 r.
OSOBY DO KONTAKTU
1. W sprawach formalnoprawnych:
Aleksandra Namyślak, tel.: 32 207 63 63.
2. Zapytania należy kierować na adres e-mail: a-zp.ias.katowice@mf.gov.pl
W dniu 09 kwietnia 2024r. Opublikowano informację o złożonych ofertach
w dniu 11 kwietnia opublikowano Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.