Izba Administracji Skarbowej w Katowicach prowadzi rozpoznanie rynku w celu dokonania zamówienia na „Przegląd oświetlenia awaryjnego/ewakuacyjnego w Izbie Administracji Skarbowej Katowicach oraz podległych jednostkach".
Do niniejszego postępowania na podstawie art. 2 ust. 1 nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021, poz. 1129 ze zm.).
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rocznego przeglądu oświetlenia awaryjnego/ ewakuacyjnego w Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach i podległych jednostkach w oparciu o Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. 2010 nr 109 poz. 719 z późń. zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi Załącznik nr 3 do Zaproszenia, a wyszczególnione ilości opraw w formularzach cenowych stanowiących Załącznik nr 2/1, 2/2, 2/3 i 2/4 do Zaproszenia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części:
- część 1 obejmuje 9 jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Katowicach wg załącznika nr 2/1 – formularz cenowy dla części 1
- część 2 obejmuje 8 jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Katowicach wg załącznika nr 2/2 – formularz cenowy dla części 2
- część 3 obejmuje 8 jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Katowicach wg załącznika nr 2/3 – formularz cenowy dla części 3
- część 4 obejmuje 8 jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Katowicach wg załącznika nr 2/4 – formularz cenowy dla części 4
Miejsce realizacji zamówienia:
Zamówienie obejmuje 33 jednostki organizacyjne na terenie województwa śląskiego, wyszczególnione w formularzach cenowych stanowiących Załącznik nr 2/1 – 2/4 do Zaproszenia.
Wykonawca może składać ofertę na 1, 2, 3 lub wszystkie części zamówienia.
Termin realizacji:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia obowiązywania Umowy do 30.11.2021 r.
Realizacja usługi odbędzie się w dniach roboczych, w godzinach popołudniowych/wieczornych po wcześniejszym ustaleniu harmonogramu prac z inspektorem ochrony przeciwpożarowej.
Termin składania ofert: do dnia 26 sierpnia 2021 r.
Dnia 30 sierpnia 2021 r. opublikowano Informację o złożonych ofertach.
Dnia 31 sierpnia 2021 r. opublikowano Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Postępowanie zakończone. Wybór oferty - dla części 1-4 - złozonej przez firmę FUH GRADIENT z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Olszowej 36.