«Powrót

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek kodów kreskowych dla jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Katowicach, znak sprawy 2401-ILZ.261.32.2021

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek kodów kreskowych dla jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Katowicach, znak sprawy 2401-ILZ.261.32.2021

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek kodów kreskowych dla jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Katowicach, znak sprawy 2401-ILZ.261.32.2021

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach prowadzi rozpoznanie rynku w celu realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest „dostawamateriałów eksploatacyjnych do drukarek kodów kreskowych dla jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Katowicach".

Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – art. 2 ust. 1 (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.).

 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących materiałów eksploatacyjnych:

  • etykiet samoprzylepnych,
  • etykiet do druku termicznego,
  • kalek termotransferowych woskowo-żywicznych,
  • kalek żywicznych CR.

Miejsce dostawy zamówienia

Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Izby Administracji Skarbowej w Katowicach przy ul. Damrota 25, 40-022 Katowice mając na względzie, że zamówienia z poszczególnych jednostek będą spakowane osobno, tzn. cały asortyment zamówiony przez daną jednostkę, wyszczególniony w Załączniku nr 2 – Podział materiałów eksploatacyjnych na poszczególne jednostki musi być spakowany razem i opisany zgodnie z Załącznikiem nr 6 do Umowy – Informacja z rodzajem i liczbą dostarczonych materiałów eksploatacyjnych dla danej jednostki.

Termin i forma realizacji zamówienia

Okres obowiązywania umowy: 12 miesięcy od dnia jej zawarcia.

Gwarancja i rękojmia

Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne objęte były co najmniej 12 miesięczną gwarancją i rękojmią liczoną od dnia ich dostawy do Zamawiającego. 

 

Dnia 14 maja 2021 r. opublikowano Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. 

Postępowanie zakończone. Wybór oferty złożonej przez Alfamobi Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Twardej 18.

 

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 29.04.2021 Data publikacji: 29.04.2021 06:55 Data ostatniej modyfikacji: 14.05.2021 07:06
Autor: Elżbieta Kafka Osoba publikująca: Patrycja Sadowska Osoba modyfikująca: Elżbieta Kafka
Rejestr zmian