Izba Administracji Skarbowej w Katowicach prowadzi rozpoznanie rynku w celu realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest „dostawamateriałów eksploatacyjnych do drukarek kodów kreskowych dla jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Katowicach".
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – art. 2 ust. 1 (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.).
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących materiałów eksploatacyjnych:
- etykiet samoprzylepnych,
- etykiet do druku termicznego,
- kalek termotransferowych woskowo-żywicznych,
- kalek żywicznych CR.
Miejsce dostawy zamówienia
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Izby Administracji Skarbowej w Katowicach przy ul. Damrota 25, 40-022 Katowice mając na względzie, że zamówienia z poszczególnych jednostek będą spakowane osobno, tzn. cały asortyment zamówiony przez daną jednostkę, wyszczególniony w Załączniku nr 2 – Podział materiałów eksploatacyjnych na poszczególne jednostki musi być spakowany razem i opisany zgodnie z Załącznikiem nr 6 do Umowy – Informacja z rodzajem i liczbą dostarczonych materiałów eksploatacyjnych dla danej jednostki.
Termin i forma realizacji zamówienia
Okres obowiązywania umowy: 12 miesięcy od dnia jej zawarcia.
Gwarancja i rękojmia
Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne objęte były co najmniej 12 miesięczną gwarancją i rękojmią liczoną od dnia ich dostawy do Zamawiającego.
Dnia 14 maja 2021 r. opublikowano Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Postępowanie zakończone. Wybór oferty złożonej przez Alfamobi Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Twardej 18.