Izba Administracji Skarbowej w Katowicach prowadzi rozpoznanie rynku w celu wyłonienia Wykonawcy zamówienia pn. „Awaryjna naprawa dźwigu osobowego w I Urzędzie Skarbowym w Gliwicach".
Do niniejszego postępowania na podstawie art. 2 ust. 1 nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019, poz. 2019 ze zm.)
Przedmiot zamówienia i miejsce realizacji zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest awaryjna naprawa dźwigu osobowego (Producent: MONITOR; Rok wykonania: 2000; Typ dźwigu: hydrauliczny; Rodzaj dźwigu: osobowy; Wysokość podnoszenia: 18,00 m; Ilość przystanków 5; Nr fabrycznym 2080010/200; Nr ewidencyjny: N3107000844; Uszkodzony element dźwigu:chłodnica typ: 39675 CSU20 art.1650107) znajdującego się w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gliwicach przy ul. Góry Chełmskiej 15.
Termin realizacji zamówienia:
Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie 5 tygodni
Termin składania ofert: do dnia 26 maja 2021 r.
Osoby do kontaktu:
1. w sprawach przedmiotu zamówienia oraz wizji lokalnej:
Pan Andrzej Świerczek, Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, tel.: (32) 207 63 17, e-mail: andrzej.swierczek@mf.gov.pl,
I US Gliwice, tel.: (32) 231 30 69, e-mail: sekretariat.1us.gliwice@mf.gov.pl
2. w sprawach formalnoprawnych dotyczących prowadzonego rozpoznania:
Pan Piotr M. Kindler, nr tel.: (32) 207 60 44, e-mail: piotr.kindler@mf.gov.pl , Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, ul. Damrota 25, 40-022 Katowice.
W dniu 28 maja 2021 r. opublikowano informację o złożonych ofertach.
W dniu 04 czerwca 2021 r. opublikowano zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.