Konserwator w Dziale ds. Inwestycji i Remontów (ILN-1) w Urzędzie Skarbowym w Mysłowicach oraz Urzędzie Skarbowym w Jaworznie


28.03.2024 09:08

Źródło: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

Status: Zakończony

Typ pracy: Inne

Informacje szczegółowe


Numer: Ogłoszenie o naborze zewnętrznym z dnia 2024-03-28
Tytuł: Konserwator w Dziale ds. Inwestycji i Remontów (ILN-1) w Urzędzie Skarbowym w Mysłowicach oraz Urzędzie Skarbowym w Jaworznie
Data publikacji: 28.03.2024 09:08
Termin składania ofert: 12.04.2024 23:59

Wyniki naboru: Nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata

Opis

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

Dyrektor poszukuje kandydatów na stanowisko:

Konserwator w Dziale ds. Inwestycji i Remontów (ILN-1) w Urzędzie Skarbowym w Mysłowicach oraz Urzędzie Skarbowym w Jaworznie

Stanowisko z grupy stanowisk pomocniczych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 lutego 2010 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek.

Wymiar etatu: 1/1

Liczba stanowisk pracy: 1

Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas zastępstwa nieobecnego pracownika

Miejsce wykonywania pracy: Urząd Skarbowy w Mysłowicach oraz Urząd Skarbowy w Jaworznie

Wynagrodzenie zasadnicze: brutto 4021 zł + 45% premii + dodatek stażowy

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy:

  • Utrzymywanie w sprawności urządzeń, sprzętów i instalacji na terenie nieruchomości;
  • Wykonywanie drobnych napraw urządzeń, sprzętów i instalacji, prac remontowych, porządkowych, transportowych oraz rozładunkowych, odświeżanie powłok malarskich;
  • Prowadzenie pojazdów służbowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony;
  • Monitorowanie parametrów pracy rozdzielni elektrycznej obiektu i innych urządzeń pomiarowych;
  • Obsługa elektrycznych rozdzielni piętrowych oraz rozdzielni piętrowych zasilania dedykowanego;
  • Diagnozowanie usterek w odniesieniu do instalacji elektrycznych wewnętrznych oraz elektrycznych słaboprądowych wraz z wykonywaniem drobnych napraw;
  • Diagnozowanie usterek urządzeń elektrycznych oraz w miarę możliwości wykonywanie drobnych napraw urządzeń elektrycznych;
  • Kontrola prawidłowości działania instalacji oświetleniowej ogólnej wewnętrznej oraz instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, obwodów wentylacji oraz podgrzewaczy wody, oświetlenia zewnętrznego wraz z wykonywaniem drobnych napraw;
  • Wymiana materiałów eksploatacyjnych (między innymi źródeł światła) w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych;
  • Kontrola sieci wodociągowej, urządzeń wymiennikowni budynku, diagnozowanie usterek, przeprowadzanie drobnych napraw;
  • Kontrola działania sieci kanalizacji deszczowej, w szczególności w zakresie prawidłowego odprowadzania wód opadowych z powierzchni dachów, parkingów i ciągów komunikacyjnych;
  • Kontrola sieci kanalizacji sanitarnej wewnętrznej, wykonywanie drobnych napraw w tym zakresie;
  • Obsługa węzła cieplnego (wymiennikowni ciepła)/ kotłowni gazowej w budynku administracyjno-biurowym oraz urządzeń grzewczych i wentylacyjnych;
  • Przeprowadzanie drobnych napraw w zakresie instalacji wody użytkowej oraz ciepłej wody użytkowej z zastosowaniem podgrzewaczy wody, drobne naprawy w zakresie urządzeń sanitarnych, tak zwanego białego montażu oraz armatury;
  • Monitorowanie stanu rurociągów i armatury;
  • Monitorowanie stanu zabezpieczeń antykorozyjnych instalacji chłodu i wentylacji.

Wymagania niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

  • wykształcenie: zasadnicze,
  • brak przeciwskazań do pracy na wysokości,
  • umiejętność przeprowadzania drobnych napraw związanych z wymianą poszczególnych elementów glazury, terakoty, wykładzin oraz odświeżanie powłok malarskich,
  • umiejętność przeprowadzania drobnych napraw stolarki budynku, mebli, elementów wyposażenia,
  • prawo jazdy kategorii „B" – minimum 2 letni okres posiadania dokumentu uprawniającego do kierowania i doświadczenie w prowadzeniu pojazdów samochodowych,
  • znajomość podstawowych zagadnień dotyczących systemu sygnalizacji pożaru, kontroli dostępu,
  • umiejętność obsługi aplikacji komputerowych w środowisku Windows,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

  • uprawnienia SEP do eksploatacji urządzeń do 1kV.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • kopia prawa jazdy kategorii „B",
  • oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.08.1972 r.),
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Termin składania dokumentów: 12 kwietnia 2024 r.

Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu.

Aplikuj elektronicznie przez stronę:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=cd22cc160dbe401399548a2e4f564e19

Lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem "nabór – konserwator DM" na adres: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach ul. Damrota 25, 40-022 Katowice.

Dane osobowe – klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Katowicach (dalej: IAS w Katowicach) z siedzibą w Katowicach przy ul. Damrota 25, 40-022 Katowice (nr telefonu+ 48 32 207 60 00, adres e-mail: kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl).
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: iod.katowice@mf.gov.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a - Pani/Pana dobrowolnej zgody. Udzielona zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych zawartych w złożonych przez Panią/Pana dokumentach.
  4. Pani/Pana dane osobowe, po wyrażeniu przez Panią/Pana zgody, będą przetwarzane na podstawie przepisów m. in. Kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej oraz rozporządzeń wykonawczych.
  5. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w której Pani/Pan będzie brał/a udział.
  6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: Ministerstwo Finansów, Szef Krajowej Administracji Skarbowej, organy wymiaru sprawiedliwości oraz inne podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
  7. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) lub do momentu ewentualnego wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
  9. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez IAS w Katowicach Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP Urzędu Ochrony Danych Osobowych: /UODO/SkrytkaESP.
  10. Udostępnione dane nie będą podlegały profilowaniu.

Inne informacje:

  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • W przypadku aplikacji składanych w formie papierowej, wymagane oświadczenia oraz list motywacyjny złóż w oryginale, podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Jeśli jesteś osobą urodzoną przed 01.08.1972r. złóż własnoręcznie podpisane oświadczenie dot. pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami. Treść oświadczenia powinna być zgodna z załączonym wzorem stanowiącym załącznik do rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 24 lutego 2017r. (poz. 423).
  • Wzory oświadczeń dostępne są na stronie BIP Izby Administracji Skarbowej w Katowicach w zakładce Ogłoszenia/Nabór/Wzory oświadczeń.
  • Postępowanie rekrutacyjne będzie się składać z rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Kandydaci spełniający wymagania zostaną poinformowani o terminie postępowania rekrutacyjnego.
  • Złożone dokumenty nie będą odsyłane, dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru.
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 207-64-85.

Informacje o publikacji dokumentu bip


Data utworzenia: 28.03.2024

Autor: Małgorzata Dadał

Data publikacji: 28.03.2024 09:08

Osoba publikująca: Filip Tecław

Data ostatniej modyfikacji: 24.04.2024 09:42

Osoba modyfikująca: Małgorzata Kostecka

Rejestr zmian