Informacja o działalności Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Katowicach w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Śląski Urząd Celno-Skarbowy w Katowicach jest w Katowicach przy ul. Słonecznej 34.

Budynek Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Katowicach, widok z oddali

Urzędem Celno-Skarbowym w Katowicach kieruje Naczelnik. Urząd podlega Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach.

W ramach Urzędu działa 8 oddziałów celnych.

Widok drogi po której jadą samochody, na pierwszym planie odwrócony tyłem mężczyzna w kamizelce z napisem służba celno-skarbowa

Urząd celno-skarbowy zajmuje się głównie kontrolą. Sprawdza czy firmy działają uczciwie i zgodnie z prawem. Walczy z tymi, którzy oszukują i łamią przepisy.

Urząd chroni uczciwych podatników oraz ich interesy.

Pliki do pobrania