Pierwszy Urząd Skarbowy w Bielsku-Białej jest w Bielsku-Białej przy ul. Teodora Sixta 17.
Urzędem kieruje Naczelnik. Urząd podlega Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach.
Zadaniem Urzędu jest obsługa podatników.
Urząd zajmuję się również prowadzeniem kontroli. Sprawdza czy ludzie przestrzegają przepisów.
Urząd ściąga długi, gdy ludzie nie płacą podatków w terminie.
Działania Urzędu zapewniają wpływy do budżetu państwa. Dzięki temu państwo może pomagać swoim obywatelom.
