«Powrót

Badanie satysfakcji klienta

Badanie satysfakcji klienta

Badanie satysfakcji klienta

Naczelnik Drugiego Urzędu Skarbowego w Częstochowie informuje, że w listopadzie  2016r. w tutejszym urzędzie zostanie przeprowadzone badanie satysfakcji klienta przy wykorzystaniu ankiet.

Celem przeprowadzenia niniejszego badania jest doskonalenie usług świadczonych przez Drugi Urząd Skarbowy w Częstochowie.

Ankieta jest całkowicie anonimowa, a każda informacja będzie dla nas istotna.

Wypełnioną ankietę proszę wrzucić do urny oznaczonej napisem „ANKIETY" znajdującej się w sali obsługi usytuowanej na parterze budynku, bądź przekazać dowolnemu pracownikowi zajmującemu się Pani/Pana obsługą.

Dziękuję za poświęcenie kilku minut i udzielenie odpowiedzi na pytania zawarte w ankiecie.

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 11.10.2016 Data publikacji: 11.10.2016 12:47 Data ostatniej modyfikacji: 11.10.2016 12:47
Autor: Agnieszka Łatacz Osoba publikująca: Małgorzata Kostecka Osoba modyfikująca: Małgorzata Kostecka