Numery telefonów do Drugiego Urzędu Skarbowego w Częstochowie

    Numery telefonów do Drugiego Urzędu Skarbowego w Częstochowie

    Numery telefonów do Drugiego Urzędu Skarbowego w Częstochowie

    Skontaktuj się z nami:

    • 22 330 03 30 - z telefonów komórkowych
    • 801 055 055 - z telefonów stacjonarnych
    • +48 22 330 03 30 - z telefonów z zagranicy

    Dowiedz się więcej o Infolinii Krajowej Administracji Skarbowej (link otwiera nowe okno w serwisie zewnętrznym).


    Obsługa telefoniczna klientów ▼

    (Szczegóły - kliknij by dowiedzieć się więcej.)

    Ogólna informacja podatkowa i celna

    • Poniedziałek - Piątek: 8:00 – 18:00

    Indywidualna informacja podatkowa

    • Poniedziałek: 8:00 – 18:00
    • Wtorek - Piątek: 08:00 - 15:00

    Infolinię obsługują pracownicy Krajowej Administracji Skarbowej w języku polskim.

    Po połączeniu usłyszysz komunikat powitalny.

    Jeżeli chcesz rozmawiać w zakresie:

    • Rachunkowości i upomnień - wybierz 1
    • Informacji podatkowej lub celnej - wybierz 2
    • Platformy Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych - wybierz 3
    • Kluczowych Podmiotów - wybierz 4
    • Weryfikacji numerów VAT kontrahentów z Unii Europejskiej przez biuro wymiany informacji dodatkowych w Koninie - wybierz 5
    • Krajowego Systemu e-Faktur KSeF - wybierz 6

    Na infolinii uzyskasz ogólną informację podatkową bez potwierdzenia tożsamości.

    Indywidualną informację podatkową otrzymasz tylko po uwierzytelnieniu kodem telePIN. Kod ustawisz po zalogowaniu do e-urzędu skarbowego.

    *Koszt połączenia jest liczony jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.


    Egzekucja administracyjna

    Numery telefonów wyłącznie w sprawach postępowań egzekucyjnych prowadzonych przez Naczelnika Drugiego Urzędu Skarbowego w Częstochowie – 34 378 61 01; 34 378 61 02; 34 378 61 03; 34 378 61 08; 34 378 61 09; 34 378 61 10; 34 378 61 11; 34 378 61 12; 34 378 61 13; 34 378 61 14.


    TelePIN w e-Urzędzie Skarbowym ▼

    (Szczegóły - kliknij by dowiedzieć się więcej.)

    Chcesz otrzymać indywidualną informację podatkową? Udzielimy Ci jej na infolinii KAS obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN.

    Pamiętaj! Kod telePIN podajesz tylko w sytuacji, gdy to Ty nawiązujesz kontakt z infolinią KAS lub pracownikiem urzędu skarbowego.

    grafika informująca jak ustawić swój telePIN, zrobisz to w kliku krokach: zaloguj się do e-Urząd Skarbowy; przejdź do sekcji: Ustawienia; wybierz opcję: Infolinia Krajowej Administracji Skarbowej; kliknij: ustaw telePIN. TelePIN możesz zmienić lub usunąć w każdym momencie. Pamiętaj, aby nie udostępniać swojego telePINu innym osobom.

    Dowiedz się więcej na temat usługi e-Urzędu Skarbowego – telePIN, wejdź na stronę podatki.gov.pl (link otwiera nowe okno w serwisie zewnętrznym).



    Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania z e-usług.

    postać człowieka w czerwonym kwadracie i napis: Twój e-Urząd Skarbowy

    e-Urząd Skarbowy umożliwia załatwienie wielu spraw podatkowych online - bez wychodzenia z domu, na dowolnym urządzeniu, 24/7.

    Serwis dostępny jest po zalogowaniu na stronę e-Urząd Skarbowy (link otwiera nowe okno w serwisie zewnętrznym).

    Twój e-US i napis: odbieraj dokumenty na swoim koncie. Wyraź zgode na e-korespondencję w e-Urzędzie Skarbowym

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 27.09.2024 Data publikacji: 27.09.2024 08:53 Data ostatniej modyfikacji: 16.12.2025 11:53
    Autor: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach Osoba publikująca: Małgorzata Kostecka Osoba modyfikująca: Małgorzata Kostecka