«Powrót

W listopadzie br. badanie satysfakcji klienta przy wykorzystaniu ankiet

W listopadzie br. badanie satysfakcji klienta przy wykorzystaniu ankiet

W listopadzie br. badanie satysfakcji klienta przy wykorzystaniu ankiet

Naczelnik Drugiego Urzędu Skarbowego w Częstochowie informuje, że w listopadzie 2015r. w tutejszym urzędzie zostanie przeprowadzone badanie satysfakcji klienta przy wykorzystaniu ankiet.

Celem przeprowadzenia niniejszego badania jest doskonalenie usług świadczonych przez Drugi Urząd Skarbowy w Częstochowie.

Ankieta jest całkowicie anonimowa, a każda informacja będzie dla nas istotna.

Wypełnioną ankietę proszę wrzucić do urny oznaczonej napisem „ANKIETY" znajdującej się w sali obsługi usytuowanej na parterze budynku, bądź przekazać dowolnemu pracownikowi zajmującemu się Pani/Pana obsługą.

 

Dziękuję za poświęcenie kilku minut i udzielenie odpowiedzi na pytania zawarte w ankiecie.

 

z poważaniem

Naczelnik

Drugiego Urzędu Skarbowego w Częstochowie

Ramona Rott

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 29.10.2015 Data publikacji: 29.10.2015 14:26 Data ostatniej modyfikacji: 29.10.2015 14:26
Autor: Izabela Felska Osoba publikująca: Małgorzata Kostecka Osoba modyfikująca: Małgorzata Kostecka