- Do sieci dystrybucji e-biletu autostradowego dołączyli nowi partnerzy: firma Neptis S.A. z aplikacją Yanosik oraz Autokonto Sp. z o.o. z aplikacją Autokonto.
- Ponadto Autopay Mobility Sp. z o.o. rozpoczął wydawanie e-biletów autostradowych poprzez aplikację Banku Millennium.
Za pośrednictwem tych aplikacji użytkownicy systemu e-TOLL mogą kupić bilet na przejazd po płatnych odcinkach autostrad zarządzanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad czyli A2 Konin - Stryków i A4 Wrocław - Sośnica.
Sieć dystrybucji e-biletu autostradowego stale się powiększa o nowych partnerów, którzy są zainteresowani współpracą z szefem Krajowej Administracji Skarbowej. Lista partnerów dostępna jest na stronie etoll.gov.pl (link otwiera nowe okno w serwisie zewnętrznym)
Jak i gdzie kupić e-bilet autostradowy?
Przypominamy, że e-bilet autostradowy można kupić z 60-dniowym wyprzedzeniem w formie elektronicznej i papierowej. Okres jego ważności wynosi 48 godzin od zadeklarowanej daty i godziny rozpoczęcia podróży, wskazanej na bilecie. Można go zwrócić w taki sam sposób, w jaki został kupiony, przed wskazaną datą rozpoczęcia podróży.
W formie elektronicznej e-bilet autostradowy jest do nabycia poprzez (linki otwierają nowe okna w serwisach zewnętrznych):
- aplikację e-TOLL PL BILET
- sklep na stronie etoll.gov.pl
- aplikacje partnerów systemu e-TOLL: Autopay, mPay, SkyCash, SPARK, IKO PKO BP, ORLEN PAY, mFlota ORLEN Vitay, Autokonto, Yanosik, aplikacja Banku Millennium (za pośrednictwem partnera Autopay Mobility Sp. z o.o.)
W formie papierowej bilet można kupić na wybranych stacjach sieci paliw PKN ORLEN (link otwiera nowe okno w serwisie zewnętrznym) i LOTOS (link otwiera nowe okno w serwisie zewnętrznym).
W przypadku obu metod zakupu e-biletu autostradowego niezbędne jest podanie minimalnego zakresu danych potrzebnych do naliczenia opłaty za przejazd autostradą czyli: numeru rejestracyjnego pojazdu, daty i godziny rozpoczęcia przejazdu autostradą oraz wyznaczenie trasy przejazdu.
Infolinia dla użytkowników systemu e-TOLL
Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta e-TOLL działa całodobowo pod numerem telefonu +48 22 24 337 77 (numer przeznaczony jest dla użytkowników z Polski i z zagranicy – opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora). Konsultanci odpowiadają na pytania dotyczące opłacania przejazdów po płatnych odcinkach autostrad w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim.
Pytania można również zadać, korzystając z elektronicznego formularza na stronie etoll.gov.pl (link otwiera nowe okno w serwisie zewnętrznym).