«Powrót

Badanie jakości obsługi bezpośredniej

Badanie jakości obsługi bezpośredniej

Badanie jakości obsługi bezpośredniej

Uprzejmie informujemy że w celu pozyskania Państwa opinii na temat usług świadczonych na Sali Obsługi Urzędu Skarbowego w Będzinie, w okresie od września do listopada 2017 r. przeprowadzane jest badanie ankietowe. Zapewniamy, że uwagi i wnioski przekazane przez Państwa w ankiecie posłużą nam do doskonalenia naszej pracy, a tym samym do coraz lepszego spełniania Państwa oczekiwań.

Ankieta jest całkowicie anonimowa, a każda informacja będzie dla nas istotna.

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 02.11.2017 Data publikacji: 02.11.2017 11:43 Data ostatniej modyfikacji: 02.11.2017 11:43
Autor: Monika Możdżeń Osoba publikująca: Małgorzata Kostecka Osoba modyfikująca: Małgorzata Kostecka
Rejestr zmian