Urząd Skarbowy w Piekarach Śląskich
zachęca swoich klientów do skorzystania z nowej bezpłatnej usługi oferowanej przez Administrację Podatkową – ASYSTENTA PODATNIKA
Asystent podatnika:
- to wyspecjalizowane stanowisko ds. wsparcia podatnika przeznaczone do indywidualnej obsługi podatników rozpoczynających działalność gospodarczą, którzy są jednocześnie mikroprzedsiębiorcami, a więc zatrudniają nie więcej niż 10 osób i osiągają obroty nieprzekraczające 2 mln EURO,
- będzie wspomagał ww. podatników przez 18 miesięcy od rozpoczęcia przez nich działalności gospodarczej tj. wydania potwierdzenia nadania numeru identyfikacji podatkowej (NIP),
- będzie działał w oparciu o jednolite w całej Administracji Podatkowej standardy i procedury tak, aby działać sprawnie, dostosować usługę do zidentyfikowanych potrzeb każdego mikroprzedsiębiorcy, który zwróci się o taką pomoc.
Korzystanie z indywidualnej opieki asystenta podatnika przez podatników rozpoczynających prowadzenie działalności gospodarczej zapewni podatnikom indywidualny dostęp do informacji niezbędnych dla prawidłowego realizowania obowiązków wynikających z prawa podatkowego, pomoże zapobiec popełnianiu ewentualnych błędów i omyłek wynikających z niewystarczającej znajomości przepisów, stosowanych w administracji reguł i procedur postępowania.
Jeżeli chcesz, aby naczelnik urzędu skarbowego wyznaczył dla Ciebie asystenta podatnika, który będzie Cię wspierał przez okres 18 miesięcy od rozpoczęcia działalności gospodarczej – złóż wniosek, a w terminie 3 dni roboczych otrzymasz odpowiedź – imię i nazwisko oraz adres e-mail i numer telefonu komórkowego Twojego asystenta w urzędzie.
Szczegółowych informacji w tej sprawie udzielają:
- Pani Agnieszka Lach, tel. 32 7694205, adres e-mail: agnieszka.lach@sl.mofnet.gov.pl
- Pani Magdalena Dyszy, tel. 32 7694213, adres e-mail: magdalena.dyszy@sl.mofnet.gov.pl
- Pani Gabriela Rastelli-Kluger, tel. 32 7694212, adres e-mail: gabriela.rastelli-kluger@sl.mofnet.gov.pl