Informacja o działalności Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Informacja o działalności Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Informacja o działalności Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej jest w Dąbrowie Górniczej przy  ul. Zygmunta Krasińskiego 33a

budynek Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej, wejśćie główne

Urzędem kieruje Naczelnik. Urząd podlega Izbie Administracji Skarbowej w Katowicach.

formularz zeznania podatkowego PIT-37 na którym leżą monety 1-złotowy i 5-złotowy

Zadaniem Urzędu jest obsługa podatników.

Urząd zajmuję się również prowadzeniem kontroli. Sprawdza czy ludzie przestrzegają przepisów.

Urząd ściąga długi, gdy ludzie nie płacą podatków w terminie.

Działania Urzędu zapewniają wpływy do budżetu państwa. Dzięki temu państwo może pomagać swoim obywatelom.

Files to download