Informacja o działalności Izby Administracji Skarbowej w Katowicach w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Informacja o działalności Izby Administracji Skarbowej w Katowicach w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Informacja o działalności Izby Administracji Skarbowej w Katowicach w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach jest w Katowicach przy ul. Damrota 25.

Zdjęcie bydunku Izby Administracji Skarbowej w Katowicach, wejście główne.

Izbą kieruje Dyrektor. Nadzór na Dyrektorem ma minister Szef Krajowej Administracji Skarbowej.

Izbie podlega 37 urzędów skarbowych. Izbie podlega także Śląski Urząd Celno-Skarbowy.

Czym zajmuje się Izba?

Izba ma nadzór nad urzędami skarbowymi i urzędem celno-skarbowym. Izba sprawdza czy urzędy dobrze pracują.

Izba zajmuje się sprawami osób, które nie zgadzają się z urzędami.

Czym zajmuje się urząd skarbowy?

Zadaniem Urzędu jest obsługa podatników.

Urząd zajmuję się również prowadzeniem kontroli. Sprawdza czy ludzie przestrzegają przepisów.

Urząd ściąga długi, gdy ludzie nie płacą podatków w terminie.

Działania Urzędu zapewniają wpływy do budżetu państwa. Dzięki temu państwo może pomagać swoim obywatelom.

formularz zeznania podatkowego PIT-37 na którym leżą monety 1-złotowy i 5-złotowy

Czym zajmuje się Śląski Urząd Celno-Skarbowy w Katowicach?

Urząd celno-skarbowy zajmuje się głównie kontrolą. Sprawdza czy firmy działają uczciwie i zgodnie z prawem. Walczy z tymi, którzy oszukują i łamią przepisy.

Urząd chroni uczciwych podatników oraz ich interesy.

Widok drogi po której jadą samochody, na pierwszym planie odwrócony tyłem mężczyzna w kamizelce z napisem służba celno-skarbowa

Files to download