«Powrót

W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta

Biurko z laptopem, telefonem i przyborami do pisania
  • Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.

Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta

 

Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.

Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl (link otwiera nowe okno w serwisie zewnętrznym), pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.

Natomiast w serwisie biznes.gov.pl (link otwiera nowe okno w serwisie  zewnętrznym) znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.

Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:

 

PIT – nr telefonu     691-413-926, 32 29-59-083, 32 29-59-078

VAT – nr telefonu    32 29-59-117, 32 29-59-195, 32 29-59-074

CIT – nr telefonu     32 29-59-117

spadki/darowizny – nr telefonu  32 29-59-036, 32 29-59-139

rejestracja podatników – nr telefonu  516-231-299, 32 29-59-035

egzekucja administracyjna – nr telefonu 32 29-59-101, 32 29-59-103, 32 29-59-105,

rachunkowość podatkowa – nr telefonu   32 29-59-016, 32 29-59-024

komórka wierzycielska – nr telefonu  32 29-59-088, 32 29-59-137, 32 29-59-176.

Adres e-mail urzędu skarbowego: sekretariat.us.dabrowa.gornicza@mf.gov.pl

Informacje podatkowe oraz usługa Twój e-PIT znajdziesz na www.podatki.gov.pl (link otwiera nowe okno w serwisie zewnętrznym)

Wizyta w urzędzie

 

Informujemy, że ze względów bezpieczeństwa, obsługa bezpośrednia w urzędach skarbowych na terenie województwa śląskiego została wstrzymana do 17 lipca 2020 r. W tym czasie klienci mogą korzystać wyłącznie z form zdalnego kontaktu z jednostką.

Obsługa telefoniczna w urzędach skarbowych realizowana jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:30.

W pozostałe dni obsługa Klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-Usługi, e-PUAP i telefonicznie.

Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności.

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 13.03.2020 Data publikacji: 13.03.2020 11:42 Data ostatniej modyfikacji: 30.06.2020 11:29
Autor: Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej Osoba publikująca: Małgorzata Kostecka Osoba modyfikująca: Karolina Sapeta