«Powrót

Aktualizacja listy Miejsc Obsługi Klientów e-TOLL od 1 marca 2025 r.

Aktualizacja listy Miejsc Obsługi Klientów e-TOLL od 1 marca 2025 r.

Aktualizacja listy Miejsc Obsługi Klientów e-TOLL od 1 marca 2025 r.

na czerwonym tle napis: e-TOLL
  • Zdecydowana większość użytkowników systemu e-TOLL wybiera kontakt online poprzez Internetowe Konto Klienta (IKK).
  • Z tego względu zmniejszeniu ulegnie liczba stacjonarnych Miejsc Obsługi Klienta (MOK) w sieci e-TOLL.
  • Od 1 marca Miejsce Obsługi Klienta na stacji benzynowej BP w Dąbrowie Górniczej (ul. Św. Jana Pawła II 22, 42-520 Dąbrowa Górnicza) przestanie świadczyć usługi klientom e-TOLL.

Miejsce Obsługi Klientów e-TOLL to stacjonarny punkt, w którym klienci mogą zarejestrować się, założyć konto w systemie e-TOLL i uzyskać pomoc w sprawach związanych z obsługą konta rozliczeniowego i funkcjonowaniem aplikacji mobilnej e-TOLL PL. W związku ze zmniejszającą się potrzebą funkcjonowania stacjonarnych punktów obsługi, od 1 marca MOK (Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, 40-022 Katowice, ul. Damrota 25)) przestanie świadczyć usługi klientom e-TOLL.

Internetowe Konto Klienta

Internetowe Konto Klienta (IKK) to serwis, w którym po zalogowaniu się można uzyskać dostęp do danych, dokumentów i usług systemu e-TOLL. Dostęp do IKK daje możliwość m.in.:

  • rejestracji w systemie e-TOLL,
  • realizacji i zarządzania płatnościami,
  • weryfikacji not finansowych,
  • zarządzania urządzeniami geolokalizacyjnymi (m.in. przenoszenia między pojazdami).

IKK daje możliwość załatwienia wszystkich spraw związanych z obsługą konta rozliczeniowego bez konieczności wychodzenia z domu. Usługa jest dostępna online przez całą dobę, dzięki czemu sprawy można załatwić szybko, wygodnie i bez kolejek.

Szczegółowe informacje na temat sposobów rejestracji w systemie e-TOLL, założenia konta w IKK oraz korzystania z IKK znajdują się na stronie internetowej: https://etoll.gov.pl/strefa-dla-uzytkownika/internetowe-konto-klienta/ (libk otwiera nowe okno w serwisie zewnętrznym)

Miejsca Obsługi Klienta

Dostępne lokalizacje w stacjonarnej sieci obsługi klientów e-TOLL znajdują się na stronie internetowej: https://etoll.gov.pl/strefa-dla-uzytkownika/miejsce-obslugi-klienta-mok/ (link otwiera nowe okno w serwisie zewnętrznym)w materiałach do pobrania.Lista zostanie zaktualizowana 1 marca 2025r.

Aby zlokalizować najbliższy MOK można skorzystać z wyszukiwarki Miejsc Obsługi Klienta, dostępnej pod adresem:  https://etoll.gov.pl/strefa-dla-uzytkownika/miejsce-obslugi-klienta-mok/ (link otwiera nowe okno w serwisie zewnętrznym)