«Powrót

Dostawa 23 zestawów do wideokonferencji, znak sprawy 2401-ILZ-01.261.79.2020

Dostawa 23 zestawów do wideokonferencji, znak sprawy 2401-ILZ-01.261.79.2020

Dostawa 23 zestawów do wideokonferencji, znak sprawy 2401-ILZ-01.261.79.2020

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach prowadzi rozpoznanie rynku w celu realizacji zamówienia polegającego na dostawie 23 zestawów do wideokonferencji.
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych – art. 4 pkt 8 (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 23 fabrycznie nowych zestawów do
wideokonferencji, spotkań i szkoleń online z możliwością rejestracji i zapisu dźwięku. W skład każdego zestawu wchodzą:
1) kamera LOGITECH C920s PRO HD ;
2) rejestrator dźwięku Zoom H2n w zestawie z przewodowym sterownikiem, składanym
statywem stołowym, wiatrochronem, uchwytem pistoletowym, miękkim futerałem,
zasilaczem i kablem USB;
3) karta pamięci SanDisk Ultra micro SD SDHC 32GB.
Miejsce dostawy: Dostawa odbędzie się do jednostek wskazanych w Załączniku nr 2 do umowy – Wykaz miejsc dostaw.
Termin dostawy: Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się transportem Wykonawcy, na jego koszt nie później niż 30.11.2020 r.
Termin składania ofert: do dnia 20.11.2020 r.
W dniu 24.11.2020 r. opublikowano informację o złożonych ofertach.
W dniu 24.11.2020 r. opublikowano Zawiadomienie o wyborze oferty.

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 17.11.2020 Data publikacji: 17.11.2020 13:07 Data ostatniej modyfikacji: 25.11.2020 12:49
Autor: Irena Grummich Osoba publikująca: Irena Grummich Osoba modyfikująca: Irena Grummich
Rejestr zmian