«Powrót

Badanie satysfakcji klienta

Badanie satysfakcji klienta

Badanie satysfakcji klienta

Naczelnik Drugiego Urzędu Skarbowego w Częstochowie informuje, że w maju 2016r.  w tutejszym urzędzie zostanie przeprowadzone badanie satysfakcji klienta przy wykorzystaniu ankiet.

Celem przeprowadzenia niniejszego badania jest doskonalenie usług świadczonych przez Drugi Urząd Skarbowy w  Częstochowie.

Ankieta jest całkowicie anonimowa, a każda informacja będzie dla nas istotna.

Wypełnioną ankietę proszę wrzucić do urny oznaczonej napisem „ANKIETY" znajdującej się w sali obsługi usytuowanej na parterze budynku, bądź przekazać dowolnemu pracownikowi zajmującemu się Pani/Pana obsługą.

Dziękuję za poświęcenie kilku minut i udzielenie odpowiedzi na pytania zawarte w ankiecie.

 

z poważaniem

W zastępstwie Naczelnika Drugiego Urzędu Skarbowego w Częstochowie

Marta Młynek

I Zastępca Naczelnika

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 29.04.2016 Data publikacji: 29.04.2016 08:53 Data ostatniej modyfikacji: 29.04.2016 08:53
Autor: Izabela Felska Osoba publikująca: Małgorzata Kostecka Osoba modyfikująca: Małgorzata Kostecka